Episòdi 3 : L'enquesta telefònica

Tot just fa una estona m'han fet una enquesta telefònica precisament sobre el grau de dolor físic que patim els de casa. Suposo que m'enpenediré de la meva sinceritat quan comencin a torpedinar-nos amb "newletters" d'aparells suplements miraculosos o tècniques revolucionàries que ens llevaran el dolor en qüestió d'hores... Cada pregunta que feia i jo responia amb honestedad transparent generava un "Ostresss..." per part de l'enquestadora...doncs si, estem fotudets!!!. Per acabar-ho d'adobar ahir l'adolescent torna del seu primer partit de futbol federat desprès d'un any de no jugar-ne nafrat com si tornès de les "Thermòpiles"...així que a les tantes, desprès d'acabar amb les ajudes pel fracturat continuo amb les cures per al nafrat. Un circ de tres pistes...avui com no podia ser d'altra manera, m'he llevat absolutament cruixida peró no per això m'he lliurat de les revisions matineres al nafrat i les rutines d'ajud al fracturat, toootes les tasques domèstiques....el Dia de la Marmota. (Continuarà)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Episòdi 2 : Arriba l'artrosi...

Episòdi 1 : No ens posem per poc...