Episòdi 2 : Arriba l'artrosi...

Potser podria haver estat aquest l'episòdi 1 perquè els diagnòstics de l'artrosi de mans i dits i posteriorment l'artrosi lumbar van ser anteriors al de Fibromiàlgia. De fet el dolor d'unes i altra es manifesten a l'unisó...ni tant sols tenen la deferència d'alternar-se. Tampoc la farmacología ni la fisioteràpia en el cas de les mans i els dits no ha funcionat.Es fan evidents les limitacions, com alguns sabeu m'agrada crear targeteria,tota mena de manualitats, l'scrap fer ganxet i la cal.ligrafia tot de manera autodidàcta. Doncs bé el tema de la cal.ligrafia amb plomins l'he hagut d'abandonar perquè se m'engarrotaven els dits aferrats al "penholder" i ara només em permeten fer Lettering amb retoladors...de moment. El tema del ganxet és relativament nou per a mi, molt relaxant puix he d'ajustar les estones que estic si no vull tenir un episòdi de dolor als canells i als dits ben desagradable. Pel que fa a la targeteria ja no puc treballar amb elements molt petits perquè em tremola el pols i he perdut precisió...i tot això limita la meva creativitat...i em desanima. L'artrosi lumbar són figues d'un altre paner. Em limiten sobretot a les meves estimadíssimes classes de ballet clàssic. Vaig començar 3 classes a la setmana...ara amb prou feines en puc fer una tot adaptant-ne la intensitat perquè l'esquena de seguida es queixa...bé si em de fer honor a la veritat amb tota la pena del meu cor l'he hagut de canviar "sine die" per sessions de fisioteràpia per trampejar el temporal que tinc a casa en aquest moments....Peró malgrat tot tornaré...com "Terminator". Algú "bonrollista" podria suggerir perquè no valoro més el que encara puc fer i deixo de queixar-me per aquestes limitacions que aparentment poden semblar irrelevants peró que et fan sentir poc eficaç abans d'hora...doncs molt fàcil: perquè el propòsit d'aquest bloc es el dret a la rebequeria i en això estic. Gràcies per llegir-me i...continuarà.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Episòdi 1 : No ens posem per poc...

Episòdi 3 : L'enquesta telefònica